W nowej sesji wprowadzono szereg zmian wynikających z wymagań regulatora:
1.Usprawniono proces udostępniania dokumentacji medycznej przedstawicielowi ustawowemu.
2.Do wydruku zaleceń dodano informację o wystawionym eZla.
3.Dodano nowe grupy zawodowe oraz obsługę uprawnienia dodatkowego dla osoby ze świadczeniem kompensacyjnym.
4.Wyeliminowano problem z aktualizacją danych użytkowników w przypadku gdy certyfikat stracił ważność.
5.Usprawniono wybór pozycji słownikowych w formularzu IPOM.
6.Wyeliminowano problem z wejściem do panelu porad kardiologicznych w panelu koordynatora.
7.Poprawiono filtrowanie statusu zlecenia w płatnościach pacjenta.
8.Poprawiono import wyników badań z pliku.
9.Poprawiono tworzenie statystyk w Module statystyk.
10.Dodano możliwość wyłączenia algorytmu, który wiąże typ wizyty z rozpoznaniem.
Jak zawsze – pełen opis zmian na tej stronie.